D. 26. april, min sidste dag i Upernavik.

D. 24. april kl. ca. 23. Midnatssolen begynder om 10 dage.

Sidste billede af legepladsen.

Den ene fløj af Prinsesse Margrethe Skolen.

Afskeds-lagkager til personalet på sygehuset.

Den allersidste nat, kl. 24.

Trappen fra min bolig op til vejen. Jeg ved stadig ikke om der er grus eller asfalt på vejene. Jeg har kun set dem dækket af sne.

Sygehusets logo.

Jeg fløj kl. ca. 17 d. 26. april 2012.

De små prikker i sneen til venstre i billedet er Upernavik. Landingsbanen ses ‘på toppen’ af øen.

Om birgitigroenland

I slutningen af september 2011 fik jeg tilbudt et job som jordemoder i Upernavik, Nordvestgrønland. Jeg fløj fra København d.20. oktober 2011. At komme til at arbejde i Grønland er en drøm jeg har haft, siden jeg gik på jordemoderskolen.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar